Pengalaman Wichtigsten Forex Malaysia

Appril 2008. Sebulan Selepas Kelahiran Anak Sulongku Arif Zakwan. Aku mula terjebak dengan dunia memorex. Cuma sayangnya aku tidak memulakan penglibatan aku dalam bidang ini dengan mencari seseorang Yang dapat aku jadikan Mentor untuk menjadikan aku seorang Forex Trader .. Aku ingat lagi offene Position aku Yang pertama, Waktu itu di Easy Forex. Terus jer guna wirkliches konto. Dalam hati 8216demo tak mainla8217. Klik jer. Verlust USD60. Padan ngan muka aku. Aku teruskan juga perkuba. Tapi selepas berkali kali kena Margin Aufruf. Barula terasa nak cari Sifu minta tujuk ajar .. Julai 2008. aku schließen kelas apprentice RapidFXCapita l. Belajar basic jer. Adaler sedikit perubahan. Margin Rufen Sie an. Aku redah juga walaupun terus rugi setiap bulan lebih dari RM 10008230 Verbessern Sie 20088230 aku da tak Boleh Tahan. Aku schließen Lagi Kelas von Angerik Mall Shah Alam. Kelolaan Sifu Roslan. Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge hochzuladen. Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten. BB-Code ist an. Kalu sapa nak pergi kelas nih. Aku sokong penuh. Sejak itu aku dapati Handel aku semakin Membranen. Tak sampa seminggu eigenkapital sudah doppeltes. Wah. Wah Sudah Boleh Berangan Jadi Olang Kaya Ini Macam. Tapi apakan daya. USD belum jadi RM. Aku didatangi Margin aufrufen lagi. Malam 4. juni 2009 kerana terlalu aku tertekan. Dopod 385 als handy bini aku hancur aku hempas. Nasib baik aku tak pecahkan cermin kereta. Di tarikh itu juga tersedar. Bahawa selama ini aku sudah jauh tersimpang dari konsep Forex Trading yang sebenarnya. Aku gagal mengawal perasaan tamak dan baran .. Syukur pada Allah8230 kerana menyedarkan aku dari sikap handeln yang september berjudi yang memudaratkan. Kai aku kembali seperti mana aku bermula dahulu, Handel dengan rasional dan Geldmanagement yang sepatutnya .. Kepada Händler semua. Percayalah Jangan mencuba apa yang aku kuba buat .. Erinnere dich. Wir sind Händler nicht Spieler Kenapa aku kata macam atastu. Kuba baca disiplin handeln yang diserapkan oleh Bro kita sorang nih. Aku pon sokong sapa nak ikut cara dia. Atlantisforex. blogspot ial ial...................................................... Sampai sekarang aku rasa bersalah. Tempat Sembang .. Tempat Bagus Untuk Händler (Thema aktualisiert von Admin) Salam Sharmilahbb Saya rasa modal rm370 yang kamu syorkan itu adalah terlampau bahaya untuk anfänger dan menguntungkan syarikat forex. Izinkan saya berikan sedikit pengalaman saya untuk panduan anfänger2 dan terpulang pada mereka untuk memikirkannya. Saya mula Geschäft sejak tahun 98. Saya bermula dengan modal 1k usd. Asyik verloren, Saya Wortspiel berguru dan belajar kesana sini. Sehingga 2003, kira balik untung rugi tempoh Handel tadi, masih rugi. Kenapa Sejak 98 saga masuk sikit2, rugi tambah lagi dan begitulah seterusnya. Dalam tausend sedar, saya sebenarnya sudah menghabiskan 60k usd untuk tempoh tersebut. Nak kata saya tiada ilmu forex, cakap saja Fibo, EMA, MACD, RSI, äquidistant Kanal, semuanya saya tahu malah sagen, mencipta Indikator sendiri untuk kegunaan peribadi. Saya ambil keputusan berhenti kerja sebagai Ingenieur dan ambil vss untuk digunakan sebagai modal. Bukan satu famili, malah satu kampung cakap sagena bodoh. Biar orang nak kata apa, yang penting sagena nampak forex memang boleh menjana pendapatan. Baru saya sedar untuk berjaya dlm forex bukanlah modal kecil untung besar tapi modal besar untung kecil. Bermodalkan 10k usd, semenjak dari 2003 sehinggalah sekarang, alhamdulillah sagena tidak pernah lagi tidak cukup wang. Saya harap beginner2 di luar sana ambil iktibar pengalaman Saya dan buat Sharmilahbb Saya juga adalah IB untuk FX Open, IKO, FDD dan Insta dan Saya Tiada niat untuk mensabotaj laman kamu, cuma Saya terpanggil untuk berlaku adil Pada bakal2 Händler. Wslm. Diese Forex Thema wurde von Admin aktualisiert basierend auf folgenden Link: Majalah / klassifiziert: Mitmach-Forex-boleh-menjana-duit-yang-lumayan: 5J97G5TFWF Kelab Diskusi Usahawan (KDU) Siri 6 Rabu 30. November 2016 di DPMM Putrajaya Klinik Usahawan: Skim Pembiayaan Credit Guarantee Corporation (CGC) Penyediaan Aliran Tunai 8 Dis 2016 di DPMM Putrajaya Ismeda - Sa 17 / April / 2010 10.05 Admin Kenapa Upgrade kan komen saya Buat LHDN di luar sana, saya tak cakap saya kaya, cuma pendapatan saya cukup Sejak 2003 Harap jangan ada notis baru lagi. Terima kasih. Norita 4 - Sa 17 / Apr / 2010 11:15 am Bagus la bang, tu tandanya Admin respektieren ngan pengalaman abg dan tujuannya supaya bakal Händler jadikannya rujukan. Sekali sekala kena tunjuk tarieren gak bang. Hanis Maisarah - Sa 17 / Apr / 2010 12:46 am Assalamualaikum, tuan, dato seri, tan sri, tun Patik pacal yg merah lg mentah berantah in der menuntut bela atas kekalahan lalu. Izinkan patik berguru dgn tuan als menebus kembali wang patik. Patik merayu agar tuan sudi menerima patik. Nachricht senden patik: Hanis3011gmail Sharmilahbb - So 18 / Apr / 2010 15:54 betul tu ismeda. Modal kecil cepat hancur..salam..jadi bukalah akaun yg besar2. Fairose - So 18 / Apr / 2010 8:55 pm bermodalkan kos kecil pun tak boleh kawal diri kalau bermodalkan kos besar hancur..90 händler yang gagal adalah erkranken kalah pada diri sendiri .. Ismeda - So 18 / Apr / 2010 22:55 Salam Fairose Itulah sebab dalam forex terdapat 3 elemen penting iaitu modal, ilmu dan psyco. Yang modalen besar hancur kerana tiada ilmu dan kalah psyco. Yang modalen kecil dengan ilmu tapi kalah psyco Wortspiel akan gagal. Yang modale besar dan berilmu walau besar mana psyco pun akan berjaya kerana haupt ikut otak bukan hati. Itu sebab kamu kena tahu equiti kamu als Ziel kamu. Contoh: modales Kamu 100 usd dan tahap selamat äquiti adalah bermain dengan usd 0.10. Saya pula punya eqiti 10k dan tahap selamat bermain ialah 10usd. Katalan kedua2 kita dapat seratus pips sehari, jumlah pendapatan sagena 1000usd manakala pendapatan kamu ialah 10usd. Saya sudah semestinya berhenti, adakah kamu akan berhenti dan cukup dengan 10usd tadi. Itulah bezanya modal besar dan Haupt ikut Eigenkapital dan Boleh berhenti walaupun untung sedikit. Yang modalen kecil tadi tapi mencari untung banyaklah yang bahaya. Mereka2 inilah yang melengkapkan 90 Händler Gagal Yang Kamu Maksudkan itu. Ismeda - So 18 / Apr / 2010 11:13 am Saya menasihati bakal2 Händler yang baru nak mencuba dengan modalen kecil supaya melupakan niat mereka itu. Duit modale tadi gunakanlah ke benda lain, kerana cnfm kamu akan gagal Schritt 1 iaitu modal. Fahamlah bahawa forex ini perdagangan matawang und bukannya tempat buat perkuba. Hauptdemo dengan Handelsleben tak Sama. Carilah ilmu secukupnya als modal yang selesa, insyaallah kamu bukan golongan 90 yang gagal. Ismeda - So 18 / Apr / 2010 11:21 am Salam Pitih laju mu taknak komen ke Norita 4 - Mo 19 / Apr / 2010 3:07 am En Fairose, beza antara kamu dan abg Ismeda ialah kamu masih mencari teori gagal dlm forex sedangkan dia dah Jumpa teori berjaya dlm forex. Modal kecil mmg sampai bila Wortspiel x blh berjaya, kenapa x Kuba modal besar Ismeda - Mo 19 / Apr / 2010 4:13 pm Issshh Udahle. Cik norita 4, kamu betul und en fairose, kamu pun betul. Reza 3 - Di 20 / April / 2010 11.27 salam ismeda Saya ada jumpa seorang Händler Katanya modal Kecik pun boleh Haupt forex. katakan modal kita 100usd kita hanya boleh gunakan 10usd sahaja untuk sehari tak boleh lebih. Selain Dari indikator pengurusan kewangan juga Penting Katanya. kita kena tahu berapa modalen yg kita ada dan berapa modalen yg selamat untk kita main. apa komen tuan. Fauzi 11 - Mi 21 / Apr / 2010 11:17 am salam Reza 3 Untuk pengetahuan kau. Meman modal 100 usd boleh Hauptleitung. Tapi boleh wichtigsten je la bukan blh buat untung pun .. tmbh2 lg newbie mcm kita. Kalau otai n sachverständiger tu tak pe la. Sbb diaorang tau mcm mn nak Hauptdunk Slamat. Apa yg aku tau kalau nak sedap haupt kau kena ada 10k usd dgn ilmu forex yg mantap. Insyallah kau blh senang la. Walaupun x jd jutawan..saja nak mnyebuk. Kalau x pun kau tanya terus pada pakar 100usd und ada dalam forum ni. Ismeda - Do 22 / Apr / 2010 5:22 am salam reza3 seperti saudara Fauzi terangkan es ist betul. Kalau kamu bermodalkan 100usd pun tak mustahil kamu gagal tapi peratusannya adalah tinggi. 1. Dengan modalen 100usd, nisbah selamat (bukan bellenden selamat) untuk kamu bieten adalah 0.10usd. Untuk Ziel Harian Kamu Sebanyak usd10 Kamu Memerlukan 100 Pips Sehari. Mampukah kamu sebagai Anfänger dengan Markt sentimen yang tak stabil skrg. 2. Jika modales Kamu besar sikit katalah usd10k dan nisbah paling selamat adalah usd1. Kamu hanya memerlukan 10 Pips sahaja untuk mendapatkan usd10 tadi, dan dengan modal sebanyak ini dengan nisbah Gebot USD1 ini tadi kamu tidak Akan dipsycho oleh sentimen turun naik Markt. Kamu boleh Angebot untuk kurz, mittel dan swing tanpa ada tekanan equiti. 3. Belum pernah saya dengar sepanjang pengalaman saya dengan bermodalkan 100usd boleh menjana pendapatan harian, paling lama rasa saya wortspiel 1 bulan. Dan kamu patut berguru dengan trader yang mengatakan boleh tadi. Falsafah forex amat mudah .. modal besar untung sikit bukan modal sikit untung besar. Ismeda - Do 22 / Apr / 2010 5:47 am Kursteilnehmer 1 (seorang dotor von BBB Fasa 4) Modal usd50k, pengalaman belajar cuma 1 bulan. Pendapatan härlich adalah usd500 / sehari tanpa pemantauan. Kursteilnehmer 2 (seorang pensyarah usuluddin UKM) Modal usd10k, pengalama belajar 6 bulan. Pendapatan harian adalah usd100-usd200 / sehari tanpa pemantauan. Kursteilnehmer 3 (seorang supritendan von Forensik Cheras) Modal usd10k, pengalaman belajar baru seminggu. Pendapatan harian - nil (null). Sehingga semalam, equiti hanya tinggal usd5k. Akaun sekarang dalam seliaan untuk pemulihan. Ketiga-tiga Schüler di atas adalah muriden saya dengan modalen dan pengalaman berbeza. Kursteilnehmer 1, boleh menjana pendapatan kerana modales yang tinggi dan walaupun ilmu tak banyak masih buat untung kerana gebot ikut otak dan matematik. Student 2, untung kerana modalen cukup dan ilmu grundlegenden Wortspiel cukup. Student 3, boleh dikatakan gagal walaupun modalen agak selesa tapi ilmu tiada, wichtigsten hentam keromo mengikut rasa. Kesimpulannya kamu semua fikirlah sendiri. Rahman - Do 22 / April / 2010 06.51 Ismeda - U bekerja 05.30 I rasa Zeit yg tertera Pada Kommentar tu betul Waktu Malaysia kan Jadi betul lah apa yg Saya Dengar Forex Trader ni tidur Waktu siang dan bekerja Waktu malam Sebab nak samakan DGN Waktu Handel von US Reza 3 - Do 22 / Apr / 2010 7:27 am susah juga tu en fauzi nk kumpul usd10k. Ismeda - Do 22 / Apr / 2010 7:46 am Salam Tak semestinya En Rahman. Forex-Handel ni 24 Stunden, Isnin sampai Jumaat dan setahun hanya 2 kali Abschaltung iaitu Weihnachten ngan Neues Jahr. Cuma masa Handel tu Kekadang ikut kesesuaian Händler mengikut masa lapang masing2. Saya sebagai Vollzeit-Händler menggunakan semua waktu tersebut baik untuk kurze, mittlere atau schwung. Pagi tadi tu saja aje sementara nak tunggu waktu subuh. Rahman - Do 22 / Apr / 2010 7:59 am Wkumsalam En Ismeda. - Selma ini pendapat sagena mengenai forex amat berbeza. Saya ingatkan Forex adalah perdagangan matawang, maka naik turun sesuatu matawang tu bergantung kepada keadaan politik dan kestabilan ekonomi sesebuah negara. Maka saya sangkakan, utk expert dalam Forex, kita perlu Experten dalam globale Nachrichten, politische globale Fragen. Contohnya masa Island hampir bangkrap dulu, Saya teka mesti Devisenhändler yg Experte Akan cepat2 buat sesuatu DGN matawang Island utk elakkan Rugi. Begitu juga sebelum irak diserang US pada 2003 dan kejadian2 globale yg menggegarkan sesebuah negara. Tapi sangkaan Saya meleset. Jadi adakah ini bermakna kita boleh jadi Experte Forex hanya dengan mengkaji pergerakan Indicator2 sesuatu matawang shj, tanpa Menjadi Experte dalam Welt Politik / Nachrichten / Wirtschaft Ismeda - Do 22 / April / 2010 08.22 Grund Yang En Rahman maksudkan itu sedikit sebanyak mempengaruhi juga. Walaupun begitu ia tidak akan menyebabkan Marktrückseite, cuma bila ada Nachrichten ni ia mempercepatkan Proses untuk Markt sampai ke puncak bacaan Fibonacci. Itu Sebab kebanyakan Händler amat berhati2 bila TIBA hari Jumaat setiap hujung bulan atau awal bulan kerana diwaktu ini Akan keluar NFP (Non Farm Payroll). Boleh dikatakan NFP ini Mitglied pengaruh besar pada pasaran Dan Kelajuan Pergerakan Boleh Bergerak September 200pips dalam tempoh tak sampai 30 minit. Saya pernah merasa mengalami pergerakan 600 lebih pips tak sampai 15 minit sekali tak silap saya Dez 97, ketika awal pegelibatan sagen. Ismeda - Do 22 / Apr / 2010 8:29 am Maaf tertinggal En Rahman. Betul CKP En Rahman, kita Perlu belajar bagaimana untuk menganalisa pasaran Samada melalui indikator, kaedah FIBO, breakout dan beberapa kaedah lagi dan tidak lupa juga sedikit Nachrichten tadi. Untuk mendapatkan semua ni juga tak semestinya kita mesti Pakar komputer, cukup sekadar tahu IT dan bersedia belajar bersungguh2 dan sabar Menanti pulangan. Ismeda - Do 22 / Apr / 2010 1:24 am Salam Reza 3 10k usd tu nehmen banyak selagi kamu belum mencuba cari. Insyaalah kalau kamu berjaya mendapatkan modal sebanyak itu bermakna Kamu telah berusaha, dan Saya secara Peribadi Berjanji Akan Membranen Kamu Untuk Berjaya. Mohd Fairose - Fr 23 / Apr / 2010 3:35 am salam..tumpg lalu abg ismeda n otai2 yg len. Kepada Neuling (sama cam saya). skdar nk Kongsi pndangan wlaupun xde pgalaman. pada pendapat sy jika nk bermula Männer forex kene dapatkan ilmu Asen tntang forex. mgkin ianya Boleh didapati melalui buku atau ebook yg bnyk dijual dipsaran. Sy rase xrugi jika mbeli sesuatu utuk dpdtkan ilmu. (Ilmu tu bkn untuk mula handelnd). Kuba faham semaximum yg boleh. Pas kita dh tau serba sedikit melalui pembacaan. Barulah kita p kursus pd yg pakar..melalui pmbacaan td akan menimbulkan soalan2 yg bohne kita tye pd guru msg2 wktu kursus. Jika p kursus null Kenntnisse dikhuatiri kita akan hnya mendengar tanpa ada pertanyaan (sbb xtau nk tye pe atau terlalu bnyk sgt prsoalan). Sy sarankan kursus secara inidividu atau gruppe yg sgt kecil. Pasta-Tok-Guru tu Boleh dihubungi wlaupun slepas krsus. (Shingga sy masih boleh hubungi sifu sy melalui telefon wlaupun msih belum handel real). Nächster. Kita men demo dengan modal yg sama cam handeln echte kelak. (Klu modal 100k usd MMG la ble wat Gewinn wlau ilmu sdkit sbb ssh nk kene mrgin Anruf. Dan ble Handel Schaukel. Dan kita xkan rasa syg ngn duit tu PSL byk sgt). Mmg tul la ckp en ismada modal besar mmg sng nk wat Gewinn sbb sy dh alaminya di demo Handel ni. Bila Handel Kita Kene Anggap Kita Handel real. Anggap nach dem duit yg kita ada. Ada rasa takut n bhati2. Handel ikut Signal / Tendenz / logik / fundmental / wktu prtembungn urusniaga ngra2 maju (Paar). Bukan ikut sedap hati je. (Sy pon off Position jika xyakin ngn Tendenz semasa wlaupon Handelsdemo je huhu). Handel la demo sbrapa lama yg boleh. Xrugi..forex ni buknnye MLM / skim siapa (siapa awal dia dpat). Handel Ari2 Spya Kita Biasa ngn Marktentwicklung. Disitu kita akn dpt pgalam sdikit2 dans akan timbul persoalan. Cr jwpan sampai dpt stiap kemusyhkilan. Dptkan ilmu2 semasa dr otai2 forex. (Zeit kasih en ismeda ats ilmu yg diberi). Wat Forschung tntang wktu urusniaga ngara2 brkaitan (crrium paar yg kita Handel). DANYG PALING PNING PATIKANA UNDA ADA ANZEIGE utk bantu anda (rasenye xde org yg brjaya dlm forex ni tanpa Indikator mustahil). Utk pgetahuan sy bukanlah Händler sbnar. Sy masih lg Handel auf dem Demo (hampir 2 bulan kot). So pgalaman wirklichen Handel mmg sy Null. Handel demo ni selain kita nk timba pgetahuan / pgalaman ianya juga sebagai plattform kita bersedia mghadapi kegagalan. Spion xtrade trsgkut ditengah jalan. Stkat ni auf dem Demo-Handel alhmdllh. Equity brtambah (cuma xble zurückziehen je huhu) .. sy bnyk dpt bimbingn dr sifu sy dan otai2 forum ni. InsyaAllah xlama lg echten Handel. P / s: otai2 forex. Sila betulkan jika ada kesilapan / pnambahan. skdar brkongsi. Ismeda - Fr 23 / April / 2010 11.01 Salam Mohd Fairose Ilmu Yang kamu pelajari Dari E Buch dan sewaktu dengannya memberi kamu kekuatan teori. Il. U.......................................... Modal Yang Kamu ada Mitglied kamu kekuatan melawan psyco. JIka kamu sudah mempunyai tiga gabungan di atas, insyaallah kamu akan berjaya. Mohd Fairose - Fr 23 / Apr / 2010 12:46 pm Sie insyaAllah. Harap2 begitulah kesudahan hendaknya. Ayahwan - Fr 23 / Apr / 2010 4:19 pm En Ismeda, Saya berminieren ingin mencebur di dalam dunia Forex. Kontaktieren Sie bitte. Meine E-Mail. Shambaaiyahoo Rasfan - Sa 24 / Apr / 2010 18:04 salam kpd semua otai2 Forex. sy Neuling d sini .. sebenarnya sy AVW lama nk tau tentang Forex .. sy bminat sgt nk Blaja Forex ni .. tp sy x tau kt mana nk daptkan sumber .. blh sesiapa yg bermurah hati TLG ajarkan .. harap sangat. Terima kasih. Ajai 2 - So 25 / Apr / 2010 4:43 pm salam. Dgn modal rm55,550 und ein akan terima pendapatan mencecah rm200k dalam tempoh 8 bulan. Pendapatan setiap minggu. Minggu pertama rm5k. Cuma dua bulan dapat balik modal. Siapa yg ada modalen tersebut bolehlah emel sagena mexsyahoo. K, tq .. wassalam. Rasfan - So 25 / Apr / 2010 18:39 besarnyerrr modal. Huhhh Mau cecah 10tawun nk kompol. Jnj 2 - Mi 5 / Mai / 2010 18:26 salam cik ismeda. Apa E-Mail awak / ada ym Takbole belajar online sket2 ngan awak. Ismeda - Do 6 / Mai / 2010 00.00 Wkmslm Jnj2 belajar Online kamu tak dpt ilmu, cuma Tipps aje..tapi takpelah Saya kuba Tolong kamu setakat terdaya. E-Mail saya ismailtiminyahoo Zaimi 2 - Do 6 / Mai / 2010 12:36 am saya bagi pandangan jer. Kalo modaler Start 100usd. Sehari untung 10usd Wortspiel dah cukup berbaloi sebenarnyer ubtuk newbie. Tapi jgan tamak. Sebulan ader 20 hari Handel. So sebulan boleh dapat 200usd plus 100usd modal. Modal terkumpul ade 300usd. bulan kedua wichtigsten pakai 1pips-0.30usd. Sehari dapat 30usd x 20hari dapat 600usd. Dan seterusnyer. Undein Kireler sendiri. Sbb melalui pengalaman laaa. Tapi nak dapat 100pips bukan nyer senang jgk. Ismeda - Do 6 / Mai / 2010 3:31 am Salam Zaimi 2 betul tu, Tapi Tulah. Atas kertas atau teori memant cantik, tapi 1/1000 orang Wortspiel Belum tentu boleh sabar ikut matematik tersebut. Buduhhuduh - So 9 / Mai / 2010 13:00 Uhr betul. Ilmu mmg penting. Tp yg blassende penting slepas ilmu ialah. kesabaran dan kwlan psyko yg tinggi. bab yg ni Ramai yg kecundang..hehehek Ismeda - Mo 10 / Mai / 2010 03.19 Buduhhuduh kenapa pilih Nama tu. Buruk ngan susah nak sebut. Tapi takpelah esu sekadar nama, kekadang nama buruk tapi hati sangat baik. Zaman sekarang ni, orang yang dapat ilmu yang baru sedikit, dah tabik dada cakap ilmu bnyk. Dia lupa pepatah, org yang, banyak, Membran, merasakan, dirinya, bodoh, kerana, menyedari, amat, banyak, yang, tidak, diketahui, Begitu juga org yang pengalaman 1 bis 3 tahun berforex merasakan dirinya sudah cukup berjaya, dia belum kena tsunami forex lagi. Tu sebab ada org yang teori forex dia berjela-jela Tapi Sekadar Teori Ajelah Sebab Tiada Pengalaman. Teori tadi hat eine praktische dari Demo. Ada org pulak pengalaman bertahun-tahun tapi hampeh jugak. Mereka2 ini sebenarnya masih tercari2 kunci atau falsafah forex sebenar. Azamgamat - Mo 17 / Mai / 2010 09.40 salam en ismeda Saya dah banyak kali dah kena secam tapi tak serik2.kini sy dah insaf, bolehkah en ismeda Tunjuk ajar sy ilmu forex utk Jalan yg benar. semuga allah membalas jasa baik en ismeda. berapa yurannya. email azam. gamatyahoo wasallam Nhf - Sa 29 / Mai / 2010 20:01 assalamualaikum semua..sekadar berkongsi pandangan. Jangan Tamakowka, berdisplin dan berilmu insyallah Boleh berjaya Wafi Alhaq - Sa 5 / Jun / 2010 11.53 abang ni hebat..saya Broker juga ,, Saya dah cakap Ngan kawan Saya ,, memang Perlu 10.000 USD ,, tapi x percaya ,, Letzter dia buat 1000 USD habis langsung kerana x sempat schnittverlust ,, guna fibo apa benda tapi begitu verloren atas 16 punkt x nak schnitt ,, call saya jika abang tok guru ada masa ,, wafi 019 470 8586 Ismeda - So 6 / Jun / 2010 1:36 pm Salam Wafi Pengalaman Kron Kamu Tu Memang Biasa Terutama Anfänger. Percayalah, dia akan top-up lagi 1000usd und berterusan ke setahun atau 2. Kemudian, dia akan Kuba pula kaedah EA (Roboter) dan nasib serupa juga selama 6 bulan ke setahun lagi. Bila sampai satu tempoh, dia akan mencongak sendeniri jumlah kerugian yang saya yakin tak kurang dari 10k usd minima. Dia akan jadi pelengkap 90-95 einzeln yang gagal dalam forex. Sebenarnya, dah naik berbuih mulut saya mengingatkan anfänger2 ni semua betapa pentingnya modal (eigenkapital) dalam forex ni. Tidak ada seorang Händler Pun di dunia ini Yang Boleh Membrana Dengan Tepat Pergerakan Markt. Tapi masih ramai antara mereka masih boleh bergelar jutawan walaupun bacaan tadi tidak tepat. Disinilah letaknya kekuatan Eigenkapital tadi disamping ilmu pengalaman dan kesabaran. Mantoba - Di 8 / Jun / 2010 01.06 aku sokong apa yg dikatakan oleh Mahaguru ismeda..aku Telah lalui nya..iaitu Menjadi Matte depo..permulaan 100usd..selepas tu 300..100..pastu 300 lg .. Pastu 600..pastu..danseterusnyalah..kenapasebab xda ilmu didada ..dan xda teknik yg betul2 berjaya. dan xequity xkuat. pagi ke petang dapat 20usd..masih xcukup .. (Los 10sen) Handel lg malamnya..floating balik -30 .. (kesimpulannya. kalau Eigenkapital kita kuat..boleh Haupt besar terus..xperlu nk mengadap 24 jam..20usd Haupt 10sen..kalau 1usd bukan ke 200 dah aku dapat..cukup la tu) tamak adalah musuh utama dalam forex. Wafi Alhaq - Mi 16 / Jun / 2010 10:32 am wahai tok Guru Ismeda, bist du der Mann. Wanzz - Fr 25 / Jun / 2010 5:47 am Jika berminat untuk buka akaun echte forex secara PERCUMA (Prämie RM50 dan tidak perlu Ablagerung) sila emailkan nama, email dan alamat tetap unda kepada saya. Nachricht an saya richonemillion2005yahoo. Untuk zurückziehen boleh guna Kreditkarte ataupun moneybooker. Terima kasih Liyafx - Fr 25 / Jun / 2010 11:51 am btul 2. acc kcik oder mini acc ni yg mbuat rmi rugi. Mini acc ni hohes Risiko. Klu gn mini acc n kne topup bnyk kali zum ersten Mal bkak acc bsar trus. Xrisiko Rmi yg takut involvieren in forex nach Verlust in mini acc. Yg pnting, ilmu, xtamak n sabar. Shahrir 3 - Di 29 / Jun / 2010 11:59 pm wahai guru ismeda, mcmna nk dpt skit ilmu utk unterhalten profit dlm forex, mcmna nk bljr dgn tok guru. Irmelda - Mi 21 / Jul / 2010 3:56 pm Salam En. Ismeda. Boleh tak tlg bagi Leitlinie kepada saya cara utk beitreten forex. Saga dah lama berminat tapi tak tahu bagaimana utk bermula. Tolonglah Mohd Kamaruddin - So 25 / Jul / 2010 14:33 tolong emailkan sy null wissen ttg forex dynn75gmail Kudi - So 25 / Jul / 2010 18:00 salam Ismelda. Memg betul tuu. MODEL BESAR - UNTUNG KECIK itulah FOREX Hanis Maisarah - So 25 / Jul / 2010 8:29 pm Salam. Saya menyokong penuh saranan abg Ismeda dengan modal 10K usd tu. Betul, biar modal besar untung kecil yang penting berkekalan, modal tak habis, untung sikit2 lama2 jadi bukit. Saya sendiri setelah 3-4 bulan menuntut dgn abg Ismeda sudah mempunyai 2 akaun 10k Benutzerbild von setiap satu Mitglied seit pulangan minima 150usd sehari. Cukuplah Alhamdulillah, baru saya nampak apa yang sifu Ismeda maksudkan dan sentiasa ingat pesan sifu supaya jadi murid berkualiti yang berjaya dan bukan menjadi kuantitisches murid yang gagal. Sekarang Tengah tggu grünes Licht sifu tuk akaun ketiga 10k usd lagi. Bukan tamak tapi modal besar, untung kecil, campur2 jadi besar. Il.............................................. Amin. Jasuka - Mo 26 / Jul / 2010 11:13 am dah tau modal kecil. Haupt besar buat aper Marge usd1k Haupt laa 1pip usd0.10 Marge usd 100k Haupt dengan 1pip usd10FAIL Plan zu Plan AUSFALLEN Mzan - Di 27 / Aug / 2010 08.26 salam abg ismeda..sy org bru nk Blaja forex..zero forex . Abg ada wat Klasse tak. Ada kwn yg pandai tp langsung xnk ajar..pls. Hairudin Bin Mustapa - Mi 28 / Jul / 2010 12:31 am hahaha Hidup SIFU ISMEDA. Semoga allah panjangkan umur rezeki. Agar ramai boleh dtg berguru ngn abang. Trima kasih kerana beri tunjuk anlehnen. UR der Mann Anfang Seite 1 Nächste (Insgesamt 59 Kommentare) Pengalaman dan Kisah nyata ku Menjadi Meister Forex Trader Pengalaman dalam dunia investasi khususnya FOREX Saya pelajari kira - kira Pada bulan Juni 2010. Awalnya memang coba - COBA setelah baca - baca buku tentang FOREX di Gramedia (cuma numpang baca parah deh). Kebetulan Waktu ke Gramedia Saya bersama Pacar (so süß) Ketika asyik membaca lagi serius Pacar ku berkata Apa maz itu pAlsu alias penipuan tapi Saya cuek bebek saja sampai - sampai dia Bosan nungguin Saya membaca hahaha. ). Memang sebelum Saya mengerti dan mengenal dunia FOREX Saya Lebih dulu mengenal PTC-PTR-PTS dan sebagainya, karena Katanya banyak orang yang dengan Bisnis itu Sukses (memang banyak Yang Sukses tapi Saya Kurang beruntung :() tanpa Saya Sadari ternyata untuk mendapatkan Dollar di PTC - PTR-PTS dan sebagainya itu sangat lama dan sangat menguras tenaga dan Emosi (Kajak Kuli saja hehehe) dan akhirnya saya tinggalkan. Setelah numpang baca di Gramedia (dank gramediam) saya mencoba untuk membuka Konto FOREX di Marketiva karena di Marketiva kita Akan mendapatkan Bonus sebesar 5 USD untuk Handel (suka yang gratis neh :)) Berbekal panduan yang sekilas saya baca saya pun ORDER POSISI sembarangan alias membabi Buta yang Penting Haupt, karena saya pikir kalau tidak KAUFEN pasti verkaufen. Karena pilihan transaksi di forex cuma dua yaitu KAUFEN atau VERKAUFEN mudah bukan. Dengan prinsip seperti esu ternyata saya mengalami VERLUST. (Untung gratis hehehe) Tapi Saya tidak pernah Patah semangat walaupun Telah mengalami VERLIEREN karena Saya yakin INVESTASI FOREX bukan sekedar investasi biasa. Saya kumpulkan semua refrensi Dari Internet dan saya pelajari tentang forex lebih dalam lagi. Setelah mendapat ilmu Yang sedikit aku pelajari, Saya berniat untuk membuka Konto Baru lagi di Marketiva Agar dapat Bonus lagi 5 USD dan melakukan Kaution sebesar 10 USD, tapi apa yang terjadi Konto saya di verboten karena mempunyai Lebih Dari satu Konto Marketiva. Setelah menghubungi CS ternyata saga di maafkan dan Konto sagena bisa dibuka (parah :)). Setekah beres saya bergegas membeli PCHP-Modem smart (walaupun duitnya ngutang) kenapa sagena berani berhutang ke teman saya. ..................................... Ak ak ak ak. Ak ak. Semuanya lengkap PCHP ModemModal 15 USD tinggal mainnya saya pikir. Setelah Muley bermain ternyata semua tidak sesuai rencana alias GATOT (gagal gesamt) untuk mengakses TOOLS forex atau PLATFORM Marketiva dimana Tempat kita bertransaksi dibutuhkan koneksi Yang STABIL. Alhasil dengan sisa uang Yang ada Saya terpaksa bertransaksi di warnet lagi :( PC pun nganggur sampai berdebu Lama bermain modal Saya Bertambah Menjadi 19 USD Dari 15 USD Wah semangat rasanya tapi itu tidak bertahan Lama Ke esokan harinya Saya mendapatkan transaksi -... 11 USD karena Saya tidak menutup transaksi sewakutu transaksi di malam hari dan memang sengaja tidak Saya tutup karena pada Waktu itu Saya mengalami - 2 USD Saya pikir eman - eman jadi Saya biarkan Karena Saya Kurang berpengalaman akhirnya Saya tutup transaksi itu sampai -... 11 USD Setelah kejadian itu permainan forex ku sudah tidak sehat, bestellen posisi membabi Buta ditambah Hutang yang di tagih - tagih sama teman (paraaaah) dan saya mengalami kegagalan ke dua kalinya dengan beban Hutang dan ditambah ORANG TUA ku selalu meMARAHI saya setiap hari karena saya Tidak BEKERJA alias PENGANGGURAN dan lagi aku di OLOK - OLOK sama. (Sensor) seraya berkata ngapain kamu main / kerja di warnet karena belum tentu bisa di cairkan uangnya (menyedihkan vorgestellten Projekt. Hiks ) Tapi saya tidak pernah meninggalkan shalat als menghadapi OLOKan dengan senyuman emmmuach. (So ​​süß) Berpikir benda berharga Saya tinggal PCHPRp.50.000 (Wah. Lengkap banget hahaha.) Pikiran Muley jernih dan tertuju Pada HP Smart ku Yang gratis Internet Selama tiga bulan. Bemerkungen Email Saya pikir cari TEMAN SEBANYAK - BANYAAAAKNYA. Dalam bidang für melalui FACEBOOKS. Wah. ternyata banyak sekali, akhirnya Saya Anfrage Freund semua Yang ada Dari Gruppe forex satu ke Gruppe Yang Verschiedenes (ampek mau Putus neh jari) Alhasil Saya menemukan teman Yang baaaaik hatinya namanya. (Panggil saja bunga wahahaha. Kajak Berita pemerkosaan saja, asthaugfirullah) Dari ilmu teori - teori Yang Saya pelajari setelah mengalami kegagalan Yang ke dua. Saya tanyakan semua unek - unek Saya Yang Telah Saya pelajari tentang forex dan temaan Baru ku menjawab semua pertanyaanku dan sekecil apapun pertanyaanku. Lama Saling kenal di facebook sampai - sampai Saya curhat kalau Saya VERLIEREN dan mempunyai Hutang serta PENGANGGURAN (Wah. Parah neh Saya) Dengan kejadian yang aku alami akhirnya dia membantu Saya dan sayapun Pergi merantu ke pulau sebrang dengan uang Rp. 800.000 Yang dia Übertragung ke rekeningku untuk mengunjunginya sekaligus BELAJAR dan BEKERJA karena kebetulan dia mempunyai nasabah / investor forex. Nein Disanalah aku belajar tentang FOREX sampai saya menjadi bis zu dan tau tentang arah pergerakan Markt dan sebagainya.


Comments

Popular posts from this blog

Maxiforex Mt4 Für Mac

Binary Option Strategy 2013

Fa Forex Trading